Booblak Slej kot prej bo, GTA 5 tudi ni večen. Ekonomija Online-a je itak že nemogoča, delovanje tudi več ni vrhunsko posodobitve pa so tudi vedno manj zanimive.
Booblak Vse, kar bi hotel, je vsaj 5x večja mapa, kot je v petki in namesto 25 igralcev kakšnih 100 in veliko manj serverjev
No velika mapa ja pa ne, Če se nič ne dogaja na drugem koncu mape je večja mapa popolnoma brezveze. Še posbej če je samo tak 1 večjo mesto kot v 5. San Andreas je imel veliko boljšo mapo z 3 mesti. Dosti manjša ampak se je zdela dosti večja. Drugač pa to število tekmovalcev je bilo tako, ker Xbox 360 ter PS3 nista mogla več zdržat ampak, če ne ponudijo nekaj boljšega za osebe, ki jim ni do PvPja naj kar pustijo na 32, ker sploh nočem videt te norišnice z 100 igralci. Drugač pa kaj si mislil s tem manj serverjev? Saj GTA Online nima teh tipičnih serverjev?
Kar se pa hekanja tiče … vsi vemo, da nam ni pomoči pred njimi. So vedno korak pred razvijalci. Bolj je igra poplarna, več bo hekerjev.
Je veliko pomoči, če je dobro narejeno. GTA Online je navaden P2P kar pomeni, da si igralci večinoma med sabo pošiljajo podatke, zato tudi ko se ti povezuješ v online ne čakaš serverja ampak druge igralce. Na server se pošlje res malo podatkov (večinoma denar, level, garaža pa ostali podatki, če si opravil neko nalogo itd.). Ostale stvari pa so vse na tvojem računalniku (vozila, predmeti, npcji, health, orožje itd.) in vse kaj je na tvojem računalniku lahko ti pohekaš.
Torej GTA Online potrebuje velik recode, vse preselit na serverje in jih dejansko implementirat. Torej na koncu bi edini haki, ki bi lahko obstajali, bili razni aimboti ter wallhacki. Kar bi pa pri igri kot je GTA Online pomenilo skoraj nič.