Ne, ampak nekako se je uveljavil trend (k sreči se počasi obrača), kjer velja bigger is better. Tudi pri prvih razkritjih običajno vse skupaj začnejo s tisto skico map prejšnjih špilov in potem nove, ki je za 50% večja 😄 .
Svet mi je bil ok, morda nekoliko preveč pust in enoličen. Od 2011 je prepolzelo kar nekaj peska in pri nekaterih ostalih igrah smo videli, da je rezerv kar precej. Nedvomno pa premore nekaj posrečenih elementov. Na primer, za raziskovanje si nagrajen in dejansko imaš filing avanture vedno, ko zapustiš eno izmed mest in se podaš v nepredvidljivo divjino.
Rekel bi celo, da ima Oblivion boljši Quest dizajn, kjer že sam Imperial City premore več življenja, kot celoten Skyrim skupaj. Obe igri sta sicer dobri, vsaka po svoje, ampak RPG-ji zadnjih 5. let (tudi modi, ki ju že desetletje držijo pri življenju) nedvomno kažejo na neizkoriščen potencial vanille.