tadejm Kot sta že oba napisala, vpliva velikost Slovenije in interes velikih podjetij v tako mali trg kot je v slo. In potem odnosi organizatorjev.
Če se v tako majhni državi med sabo prepiramo je velika težava. Vsak misli, da je v tem milijonski dobiček, ker gledajo tujino. Vsak misli, da bo za sponzorja dobil podjetja ki so med 1% te industrije. In potem taki ljudi vidijo druge kot konkurenco, ki si jo na vse načine želijo uničiti. In namesto, da bi se sodelovalo, se kregajo. To se vidi prfektno v kaki bolj javni zadevi, kot je @Take4spam omenil Minecraft ter FiveM scena, predvsem FiveM scena. V preteklem letu je kar nekaj videjev na to temo. En izmed najbolj popularnih je bil live stream Pero Martića, ter en video od @NikoPlayz.
vsekakor je predolg, da bi si ga sedaj nek normalni človek pogledal, ampak večinoma je zadeva taka:
Torej vsak trdi, da je najboljši, vsak trdi, da ima nekaj novega, vsak trdi, da drugi kradejo in kopirajo njega. Kar pripelje do prepiranja, kar pripelje celo v tej sceni do kar hudega napadanja. DDOS napadi so še kar milost v tej sceni ko opaziš česa so vse sposobni.
Saj se najdejo ljudje, ki bi sodelovali, ki bi realno poskušali ustvariti nekaj novega, ampak potem pa pride do križanja interesov, spet vsak misli, da bo to ne vem kako dobičkonosno in da bo “owner” spizdil z denarjem ter spet vse skupaj propade.
In vse povsod je tako. Na velikost Slovenije je en portal za gaming news čisto dovolj, zakaj potem potrebujemo še več portalov kot so gamegang, pbyte, redbull gaming news itd.? Zakaj sem omenil vse ostale v tem in ne vas hop.si? Ker priznajmo, ste najdlje na sceni in imate v tem največ sledilcev. Ampak namesto, da bi pisci gangbanga pisali za vas, so raje naredili svoj portal, ker mislijo, da bodo dobili sponzorje, dobili zastojn igre in zraven služili. A realno, jaz jih ne bom nikoli bral, ker če sledim 1 aktivnemu portalu, ne bom sledil še drugim, ker ne rabim 5x na dan videti isto novico drugega vira.
Pa priznam, nisem največji ljubitelj @BoriSe, še predvsem zaradi njegovega občutno vidnega fanboy pisanja za Sony, ki se ne vidi samo pri novicah M$/Xboxa ampak tudi že pri ostalih igrah in novicah. Ampak ravno iz gornega razloga bi raje videl novice veči različnih pisateljev na 1 portalu namesto na 10ih. Ampak vem da se to ne bo zgodilo, ker ne bodo pisali zastonj ampak spet ironija, raje zapravljajo denar za vzdrževanje svojega portala kot pa da bi bili na pozitivni 0 pri 1, s prednostjo, ker bi 100% kdaj lahko dobili kak brezplačen produkt.
Je pa res, da si sam napisal, da v osebju ne vidite prihodnosti 15 sekundnih vadijev ampak to je spet napaka. Ljudjem se več na da brat. Če malo analiziraš poste na Facebooku, 90% ljudi samo prebere naslov in iz tega sklepa celotno dejanje. A ironija je, da na koncu preberejo vseh 10k komentarjev in se raje prepirajo z drugimi ljudmi 😂.
Ampak nazaj k videjem, ti videi so res za sporočanje kratkih sporočil in v kolikor se ljudjem ne da brat raje isti čas kot bi brali zapravijo za poslušanje, še posebej, če se zraven neka XYZ slika vrti, da še zraven gledajo. In razlog za to je, ker to poslušajo, če jih pritegne mogoče gredo poiskat kaj več o tem, drugače pa scroll na naslednji video. Torej za vas primer bi mogoče delovali videi tipa (primer novice ko M$ kupuje ACT):
Ali veste, da Microsoft kupuje Activision, razvijalca iger Call of Duty? To je sprožilo veliko pozornosti in povzročilo tudi tožbe za monopoly, saj Microsoft že ima svojo lastno igričarsko divizijo Xbox. Kaj to pomeni za prihodnost iger Call of Duty in kakšen vpliv bo imel Microsoft na igralno industrijo? Več si lahko preberete na naši strani, link v komentarjih.
V ozadju bi se predvajal kak COD posnetek in to je to. Res je, da gledalec ne bo odšel s toliko informacijami kot če bi prebral novico, ampak še vedno bi vas opazil. Opazil bi vaš brand, Mogoče bi vam začel sledit in tudi algoritmi za te kratke posnetke delujejo zelo čudno tako da bi lahko začeli tudi uporabljat za promocijo eventov.
Pač včasi se je treba sprijaznit s tem, da čas gre naprej in se je potrebno vključit v to. Vsekakor vzamejo te zadeve čas, še posebej, če se želiš res potrudit za posnetek, samo za začetek bi mogli najti samo nek simpl princip, kje bi mogli posnet amo zvočni posnetek, ga dat na nek video in govorit o tem. Mislim pojdite malo na youtube shorts pa boste veliko posnetkov našli, kje je polovico videa nek random posnetek, druga polovica pa facecam pa govor o čist drugi XYZ temi. videji pa z nekim razlogom tudi po 100k+ ogledov.