Daisuke super thanks za feedback.
Zavedamo se, da smo mogoče odgnali non-gaming kanale in razmišljamo kako izpeljati tudi za ostale po drugi strani pa je non-gaming kanalom dala možnost Joomla, ki ima zanimiv koncept in pa več kot očitno veliko večji budget. Sama izpeljava pa je za mene osebno negledljiva oziroma “cringe as fuck” 😃
Ogledi iz hopsi se ne štejejo ker uporabljamo no-cookie embede zaradi GDPR in Youtube ne more slediti ogledom. Definitivno pa nisem mislim, da ljudem pripeljemo več 100 novih sledilcev ali ogledov, daleč od tega. Če na koncu pridobijo 20 ali več sledilcev ter pregled videa kjer lahko pokažejo svoj video smo na naši strani zadovoljni. Mogoče naslednje leto naredimo tako, da udeleženci naredijo kraktki minutni video (se predstavi) in mora vsak pregledati vseh 10 video do kraja preden lahko glasuje za favorita. Moramo pa se zavedati. da je v štartu naročnike pridobivati krvavo težko in lahko vprašaš Youtuberje kako si veseli vsakega novega sledilca.
Glede obiska je popolnoma res in recimo to leto je stran obiskalo nekaj čez 50k obiskovalcev in oddalo 15k glasov (zelo bizarno veliko ljudi ne odda glasa in tukaj že imamo ideje za izboljšave). Vsiljevanje vsebina in aplikacij na tak način ni sprejemljiv (vključno z plačanimi objavami) in ga v prihodnosti ne boste deležni. Na koncu nam te številke žal ne prinesejo nobenega novega partnerjea ali sponzorja in tudi daleč od tega da bi pokrile strošek, ki nastane pri organizaciji tovrstnega tekmovanja kajti te številke ne dvignejo (bumpnejo mesec za cca 4%) splošnega unikatnega obiska strani.
Mogoče bi se dotaknil še nagrad in kaj pridobijo tekmovalci. Kot lahko opažate trend nagrad se iz leta v leto veča, kar pa ne pomeni, da bo drugo leto nagrada eneka ali večja. Tako kot na tunrirjih tudi tukaj nagrad ne razkrivamo kajti verjamemo, da morajo Youtuberji do tovrstnega pristopiti na način: pomembno je sodelovati ne zmagati. Tekmovanje spremljajo tudi poslovni partnerji kateri kontaktirajo najboljše oziroma youtuberje kateri so jim všeč. Denko SLO je še pred koncem tekmovanja naredil partnerstvo z znamko UVI, AMD je tudi že pozvedoval o tekmovalcih prak tako Sapphire. Z vstopom na Slovenski trg je SteelSeries pričel iskati partnerje ravno preko TOP Youtuber tekmovanja (2019) itd. Letošnji zmagovalec Wortex je prejel pogodbo o sodelovanju (ni ekskluzivna in lahko sodeluje tudi z drugimi partnerji) težko 10 080 € za naslednji 2 leti kar nanese 420 € / mesec,. Po našem mnenju je to game changer kajti ima mesečno zagotovljen prihodek, ki mu odpira množična vrata in ne rabi iz meseca v mesec razmišljati ali bo nabral za položnice preko donacij in lahko ta stres odmisli. Denky ima dobropis (500€) v EIGRE, Ritter pa je prejel Racing simulator katerega si je neizmero želel (iz njegovih ust).
Zavedamo se, da bi lahko to leto tekmovanje naredili na višjem nivoju ampak žal smo zaradi časovne stiske, odpovedi dogodkov in ostalih nepredvidenih situacij storili kar smo lahko. Kot vedno pa bomo zelo veseli predlogov in idej katere bomo z veseljem poskusili implementirati v letu 2021 (btw 2020 itak ne šteje zaradi korone 😃)
Hvala za feedback! Ravno za take diskusije je bil forum narejen 🙂