Preprosto. V igri ne gre nič podret in postavit. Kramp je kot orožje, kar ni težava, ampak od tega, da je verjetno eno izmed najslabših in drugega pomena nima, razen, če dobiš diamantni kramp, ki ti za nekaj odstotkov poveča možnost za boljši loot. Preprosto bi lahko naredili, da je kramp obvezno orodje in bi nekaj skrivnih sobic skrili za kakim zidom, ki bi se ga dalo podreti, isto za sekire, ampak dobro sekira je vsaj dobro orožje. Ko sem že pri podiranju, bi isto lahko naredili za TNT in ostale eksplozivne elemente. Ko sem opazil, da TNT nič ne raznese, sem bil kar razočaran in spet ne bi bilo treba raznesti celotne sobe, ampak mogoče 1-3 kocke v globino in mogoče kak zid ali ograjo bi takoj dodalo neko večjo dinamičnost. In glede postavljanja bi lahko preprosto naredili kaj v stilu mnogih mobilnih iger in bi si lahko camp preurejal, kako bi si želel.
Igra že ni mišljena biti Minecraft klon, ampak ti elementi mi osebno zelo manjkajo v igri. Studio, kot je Mojang z denarjem od Microsofta pa bi lahko brez težav to implementiralo. Če še dodam, igra daje občutek, kot da sta jo izdelala dva indie deva pa še od njiju bi verjetno dobil igro z več vsebine za 20 €.