Heh sem mislil, da je ta forum mrtev, danes pa discord piska, pa še jaz prispevam kanček življenja:
Ta zadnji teden je za Starfield bil vsekakor pester.
Kot prvo se pojavi neumni bivši BGS dev. ki misli, da če neha z delom v studiu mu tudi neha veljat NDA pogodba. In je za nas razkril nekaj skrivnosti iz razvoja na forumu ResetERA. Na žalost so mu admini šli na roko in izbrisali čisto vsako njegovo objavo. Uporabnika je tudi potrdil znan Jason Schrier, ampak same vsebine pa ne, celotno kuhinjo si še lahko izbrskate na Redditu, če koga zanima.
Sicer uporabnik ni ravno izdal veliko in sam se je izpovedal, da ni velik ljubitelj stila iger, ki ga razvijajo pri BGSu, ampak je potrdil eno večjih stvar in to je, da bomo lahko pilotirali vesoljske ladje. Izdal je tudi, da sam stil vožnje njemu ni všeč ampak večini devom v BGS je. Prav tako se je izpovedal, da se mu zdi combat oz. shooting povprečen ampak tukaj mislim, da lahko pričakujemo FO4/FO76 stil, kaj je tudi za marsikoga pozitivna novica.
Igra bi naj tudi imela res ogromno vsebine, toliko, da bodo verjetno mogli kar nekaj je odrezati, da bo igra lahko izšla in tudi če se to zgodi, bo še vedno imela malo morje vsebine. Izdal je tudi, da še je na začetku leta razvoj potekal odlično. Vsak četrtek so imeli devi playteste in da je tudi že v fazi poliranja.
Sicer je rekel, da mu engine iz uporabniške prespektive ni všeč, ampak konc koncev to ni Unreal ali Unity engine, ki je izdelan za komercialno uporabo in je logično, da niso tako prilagodljivi.
—
Potem pa še sledi tudi nekaj uradnih bombončkov, še predvsem za audio ljubitelje.
Še predvsem unikatno pa je, da so izdali uradno izdelan playlist od skladatelja in glavnega zvočnega tehnika, da lahko poslušamo, od kod so črpali inspiracijo za glasbeno ozadje igre.
Za piko na i pa še končno datum, kdaj bomo po vsej verjetnosti dobili globoki vpogled v igro. Zdaj pa nestrpno čakajmo 12 junij.